Michalovičová Katarína

Gymnázium (1. mája 8)
Malacky

Uzumaki

Na túto knihu som narazila počas veľa konverzácií o horore a na rôznych stránkach som videla ilustrácie z tejto knihy.Pozrela som si aj videá ,kde o nej hovorili,teda skôr hovorili o autorovi tohto diela a jeho dielach.Táto kniha je jedna z jeho najznámejších diel,tak som si ju vybrala.Páčilo sa mi na nej veľa vecí.Jednou z nich sú kresby v tejto knihe.Je to manga,takže kresby sú v nej dôležité.Dodali celému dielu strašidelnú,odpudzujúcu a mystickú atmosféru.Táto atmosféra však nebola dosiahnutá iba úžasnými kresbami ,ale aj príbehom,kvôli ktorému som v jednej chvíli som bola zdesená do špiku kostí,smutná alebo úplne zaujatá.Tento príbeh ukazuje strach z niečoho nepoznaného,niečoho nad ľudskú silu a nepredpovídateľného.Autor má rád spisovateľa H.P.Lovecrafta,v ktorého veľa dielach je takáto myšlienka o niečom nepoznanom.Takže je možné,že autor zobral trochu inšpirácie od neho.Príbeh bol úplne geniálny.Nikdy som sa pri čítaní tejto knihy nenudila.Táto kniha ma úplne pohltila a prečítala som ju za jeden deň.Má okolo 648 strán ,ale to sa musí brať s nadhľadom,kedže je to manga.Jej dej bol taktiež veľmi napínavý v niektorých častiach a v druhých som obdivovala kreativitu autora. Kedˇ som ju čítala som sa cítila akoby som bola v inom svete.Z tejto knihy som si odniesla veľkú túžbu prečítať si jeho ostatné diela.Taktiež som si po dočítaní tejto knihy začala viac všímať špirály.Uvedomenie,že špirály sú skoro všade tiež.Teraz skoro vždy ,kedˇvidím špirálu si spomeniem na túto úžasnú knihu,čo mi nevadí.Tiež by som sa chcela dozvedieť viac o tomto príbehu.Je to celkom otvorený príbeh,kde je dosť vecí ponechaných pre čitateľov si domyslieť.Veľa vecí a javov bolo ponechaných zakrytých v tajomstvách a záleží na fantázii čitateľa, aby si ich nejako domyslel.A práve preto som doteraz zaujatá týmto príbehom.