Galandová Mária

Gymnázium L.Novomeského (Tomášikova 2)
Bratislava-Ružinov

Sherlock Holmes

Knihu Sherlock Holmes napísal Sir Arthur Conan Doyle.

Táto kniha ma vtiahla do víru záhad, vzrušujúcich príbehov a zapletených zločinov, ktoré rieši detektív Sherlock Holmes so svojím piateľom doktorom Watsonom, krorý mu pomáha pri riešení prípadov.
K pánovi Holmesovi vždy príde nejaký klient, ktorý má napohľad nevyriešiteľný problém, ale detektív s priateľom ho vždy vyriešia. Možno sa im podarí dolapiť zločincov, možno nie, nechajte sa prekvapiť. Každopádne sú to veľmi napínavé príbehy, od ktorých som sa nikdy nevedela odlepiť. Týchto príbehov je veľmi veľa, každý z nich je jedinečný a mne osobne sa všetky páčia. V príbehoch sú zločiny, krádeže, nedorozumenia, niekroré sú trochu strašidelnejšie, ale určite to nie sú žiadne horory. Do príbehov sa často zapája aj namyslená polícia, ktorá si myslí, že je stále na správnej stope a podceňuje Holmesove metódy, ale Sherlock Holmes s doktorom Watsonom políciu vždy predbehnú a nechajú vyjsť pravdu najavo. Pán Holmes je dokonca taký štedrý, že prenechá  políciu zožať slávu. Chvíľu je mu vďačná, ale potom sa znova začne vyvyšovať a všetko sa vráti do starých koľají. Pánovi Holmesovi to ale nevadí, vždy je spokojný, že prípad vyriešil.

Túto knihu mi odporúčila moja mama, lebo keď bola v mojom veku, čítala ju rovnako rada, ako ja teraz. Ja ju odporúčam všetkým tým, ktorí majú radi napínavé a zauzlené príbehy. Ešte chcem pripomenúť, že kniha je napísaná ešte z čias, keď sa po mestách jazdilo drožkami. Knihu Sherlock Holmes mám veľmi rada a čítam ju doteraz. Vyskúšajte si ju prečítať. Dúfam, že sa vám bude páčiť. Prajem veselé čítanie!